top of page

Skolens innhold

Dag 1: Bærende teori og beste praksis
 

  • Til ettertanke - hva avgjør om man lykkes i et marked over tid

  • Det avgjørende tankegodset - likhetstrekk blant merkevarer som lykkes bedre enn andre

  • Likheter og forskjeller i B2B og B2C

  • Merkevaren i et finansielt perspektiv - hvordan skaper merkevaren økt lønnsomhet
    Gruppediskusjon (digitale grupperom) - viktigste læringspoeng
    Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)
     

Dag 2:  Differensiering, relevans og merverdi

 

  • Forbrukeratferd i det moderne forbrukersamfunnet

  • Symbolikkens kraft og verdi, og hvordan den kan utnyttes

  • Hvordan skape kontekstuell og emosjonell relevans
    Gruppediskusjon/enkeltoppgave (digitale grupperom) - Hvordan kan dette relateres til egen merkevare
    Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)

 

Dag 3: Innsikt og forståelse

 

  • Forbrukersosiologi, segmentering og målgruppeforståelse - en forutsetning for å lykkes

  • Den nødvendige innsikten - hva og hvordan

  • Forståelse av strategiske mulighetsrom og hvordan de kan utnyttes for økt konkurransekraft og vekst
    Gruppediskusjon/enkeltoppgave (digitale grupperom) - Hvordan kan dette relateres til egen merkevare
    Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)
     

Dag 4: En helhetlig verktøykasse

 

  • Hvordan utvikle en sterk og helhetlig merkestrategi - metoder, prosess og verktøy

  • KPI'er, kontroll og oppfølging som sikrer konkurransekraft og vekst
    Gruppediskusjon (digitale grupperom) - viktigste læringspoeng for bruk i egen merkevarebygging fremover
    Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)

     

Pris: 

Medlemmer                                 På forespørsel

Ikke medlemmer:                        På forespørsel

Compete Consulting Group as - Fridtjof Nansens vei 1 - 1366 LYSAKER, Norway - www.compete.no

bottom of page