Skolens innhold
Dag 1: Bærende teori og beste praksis
-
Til ettertanke - hva avgjør om man lykkes i et marked over tid
-
Det avgjørende tankegodset - likhetstrekk blant merkevarer som lykkes bedre enn andre
-
Likheter og forskjeller i B2B og B2C
-
Merkevaren i et finansielt perspektiv - hvordan skaper merkevaren økt lønnsomhet
Gruppediskusjon (digitale grupperom) - viktigste læringspoeng
Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)
Dag 2: Differensiering, relevans og merverdi
-
Forbrukeratferd i det moderne forbrukersamfunnet
-
Symbolikkens kraft og verdi, og hvordan den kan utnyttes
-
Hvordan skape kontekstuell og emosjonell relevans
Gruppediskusjon/enkeltoppgave (digitale grupperom) - Hvordan kan dette relateres til egen merkevare
Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)
Dag 3: Innsikt og forståelse
-
Forbrukersosiologi, segmentering og målgruppeforståelse - en forutsetning for å lykkes
-
Den nødvendige innsikten - hva og hvordan
-
Forståelse av strategiske mulighetsrom og hvordan de kan utnyttes for økt konkurransekraft og vekst
Gruppediskusjon/enkeltoppgave (digitale grupperom) - Hvordan kan dette relateres til egen merkevare
Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)
Dag 4: En helhetlig verktøykasse
-
Hvordan utvikle en sterk og helhetlig merkestrategi - metoder, prosess og verktøy
-
KPI'er, kontroll og oppfølging som sikrer konkurransekraft og vekst
Gruppediskusjon (digitale grupperom) - viktigste læringspoeng for bruk i egen merkevarebygging fremover
Plenumsgjennomgang (digitalt fellesrom)
Pris:
Medlemmer På forespørsel
Ikke medlemmer: På forespørsel